053-6242981

מוכר או קונה דירה?

צור קשר לעריכת עסקה בטוחה

עורך דין מקרקעין רמת גן

עורך דין מקרקעין רמת גן

רמת גן היא עיר שוקקת חיים השוכנת באזור המרכז בישראל. היא ידועה בבניינים רבי הקומות שבה, במרכזים מסחריים, ובשוק הנדל"ן המשגשג. העיר היא ביתם של יזמי נדל"ן רבים, משקיעים ובעלי בתים הזקוקים לסיוע משפטי בעסקאות הנדל"ן שלהם. לכן, עורך דין מקרקעין רמת גן ממלא תפקיד קריטי במתן הכוונה וייצוג משפטי בכל הקשור לעסקת מקרקעין בעיר.  משרדה של נורית נמדר -גורפינקל משרד עורכי דין ונוטריון מקרקעין ונדל"ן בעל ניסיון וידע נרחב בעריכת עסקאות מקרקעין ברמת גן של מכירת וקנית דירות ובתים פרטיים, והכל תוך מתן שירות משפטי אופטימלי ויחס אדיב  .

מה הם שירותיו ותפקידו של עורך דין מקרקעין רמת גן

עורך דין מקרקעין רמת גן הינו עורך דין אשר תפקידו העיקרי הוא להגן על האינטרסים של לקוחותיו בכל ההיבטים של עסקאות הנדל"ן. כמו כן הוא מטפל בביצוע עסקאות העברת זכויות בנכסי נדל"ן לסוגיהם, בעריכת חוזים ובדיקתם, בביצוע רישומי מקרקעין, בייצוג רוכשים בעסקאות מכר, וכן בייצוג וליווי קבלנים בפרויקטים למיניהם עד סיום העסקה.

שכירת שירותיו של עורך דין – יתרונות ואתגרים

שכירת עורך דין מקרקעין רמת גן מאפשרת ראשית כל ראש שקט ורוגע נפשי בידיעה שיש ליווי משפטי המכיר שימנע מהלכים שגויים משפטית ויטפל בכל היבטי העסקה, לרבות סוגיות משפטיות מורכבות שעלולות לצוץ. שנית, הוא יכול לסייע בזכות היכרותו עם הועדות לתכנון ובניה ועם העיריות ועם מנהל מקרקעי ישראל, לבנות עסקאות רחבות היקף וללוות אותם בהצלחה, סיטואציה העלולה להיות מאתגרת עבור אנשי מקצוע שאינם עוסקים בתחום המקרקעין. היתרון העיקרי של עורך דין מקרקעין רמת גן הוא היכולת לנהל עסקה תקינה ויעילה ובכך ימנעו בעתיד מחלוקות ובעיות משפטיות סבוכות. את עורך הדין יש לבחור כמובן בהתאם לתת ההתמחות שלו, זאת כיוון שבעסקאות נדל"ן צריכה להיות היכרות ספציפית עם תחום המקרקעין. בנוסף עליו להיות עורך דין אמין ומוכר, והעיקר זמין ללקוחותיו שלעיתים קרובות חוששים לכספם וזקוקים לאוזן קשבת. אז אם אתם מחפשים עורך דין בעל מוניטין, ידע וניסיון רב ואוזן קשבת לצרכים שלכם – פנו למשרדה של נורית נמדר -גורפינקל משרד עורכי דין ונוטוריון מקרקעין ונדל"ן בטלפון: 053-6242981 ותקבלו שירות מקצועי אמין עם זמינות מלאה.

נשמח לעמוד לשירותכם

עוד בנושא

מכירת דירה​​

עצות שיעזרו לכם בטרם מכירת דירה יד שניה אל תחתמו על זיכרון דברים בעת ניהול המו"מ המקדמי עם הקונה! זיכרון דברים הוא הסכם מחייב לכל

קרא עוד »
עורך דין קניית דירה

רכישת דירה

עצות שיעזרו לכם בטרם רכישת דירה יד שניה רצוי מאוד שתתייעצו עם עו"ד מקרקעין ונדל"ן מקצועי מטעמכם על מנת שיבדוק כי המוכר הוא אכן בעל

קרא עוד »

מוכר או קונה דירה?

צור קשר לעריכת עסקה בטוחה או התקשר לטלפון 0536242981

דילוג לתוכן