053-6242981

מוכר או קונה דירה?

צור קשר לעריכת עסקה בטוחה

עורך דין למכירת דירה

שירותי עורך דין למכירת דירה:

אם אתם שוקלים למכור את הדירה שלכם, חשוב לחפש עורך דין מוקדם ככל האפשר. אמנם ניתן למכור דירה ללא סיוע משפטי, אך שכירת שירותיו של עורך דין למכירת דירה מומלצת מאוד להבטחת עסקה חלקה. משרדה של נורית נמדר -גורפינקל משרד עורכי דין ונוטריון מקרקעין ונדל"ן מתמחה במקרקעין ונדל"ן וככזה בקיאותו בחוזים למכירת דירה הולכת לפניו. המקצועיות, הידע והחשיבה המקורית מובילים לסיום מוצלח של למעלה ממאות עסקאות נדל"ן.

השירותים שמציע עורך דין למכירת דירה

עורך דין למכירת דירה יסייע לכל אורך תהליך המכירה, בין היתר בשלבים הבאים: ניסוח ובחינת חוזים-אחד מתפקידיו העיקריים של עורך דין למכירת דירה הוא עריכת חוזים ובדיקתם. חוזה הוא הסכם משפטי מחייב בין הקונה למוכר, וחשוב שתנאי החוזה יהיו הוגנים ותקינים מבחינה משפטית. עורך דין מנוסה יכול לעזור להבטיח שהחוזה מגן על האינטרסים שלך כמוכר ושאתה מבין היטב את תנאי ההסכם לפני החתימה. עריכת בדיקת נאותות- לפני מכירת הדירה שלך, חשוב לבצע בדיקה כדי לוודא שהדירה אכן רשומה על שמך ושאין שעבודים או בעיות משפטיות אחרות שעלולות להשפיע על המכירה. עורך דין למכירת דירה יערוך סקירה יסודית של הרישום וההיסטוריה של הנכס כדי לזהות בעיות פוטנציאליות שיש לטפל בהן לפני המכירה. הדבר ימנע הפתעות בהמשך הדרך והמכירה תתנהל בצורה חלקה.

ניהול משא ומתן עם הקונים וסיום עסקה

תפקיד מרכזי נוסף של עורך דין למכירת דירה הוא לנהל משא ומתן עם הקונה ונציגיו המשפטיים. הוא יכול לסייע בהשגת הסכמות עם הקונה ועורך דינו ולוודא שתנאי ההסכם נוחים לכם כמוכרים. אם יש מחלוקות או בעיות כלשהן שמתעוררות במהלך תהליך המשא ומתן, עורך דין למכירת דירה יכול לעזור לתווך ולפתור אותן כדי להבטיח שהמכירה תתקדם כמתוכנן. כמו כן עורך דין למכירת דירה יסייע בסיום תהליך המכירה. שלב זה כולל פיקוח על העברת הכספים והבטחה שכל הדרישות החוקיות מתקיימות לפני השלמת המכירה. עורך דין ידאג לכך שכל הניירת הדרושה תקינה ושהמכירה תירשם ברשויות השונות כנדרש בחוק. כדי שעסקה תצא לפועל ותסתיים בהצלחה יש צורך בשירותיו של עורך דין בקיא במכירת דירה . זה הזמן להתקשר למשרדה של נורית נמדר -גורפינקל משרד עורכי דין ונוטוריון מקרקעין ונדל"ן. בטלפון: 053-6242981 ולקבל שירות אדיב ומקצועי.

עורך דין מכירת דירה

קנייה או מכירה של דירה יכולה להיות תהליך מורכב ומאתגר. כקונה או מוכר, אתה רוצה לוודא שהאינטרסים שלך מוגנים לאורך כל העסקה, ושכל הדרישות החוקיות מתקיימות. כאן נכנס לתמונה עורך דין מכירת דירה, שהוא עורך דין המתמחה בעסקאות מקרקעין הכוללות דירות או סוגים אחרים של יחידות מגורים. עורכי דין אלו אחראים לוודא שכל ההיבטים המשפטיים של המכירה או הרכישה מטופלים כראוי, וכי האינטרסים של לקוחותיהם מוגנים. חלק מהמשימות אשר עורך דין מכירת דירה עשוי לקחת על עצמו כוללות ניסוח ובחינת חוזים, ביצוע בדיקת נאותות על הנכס וניהול משא ומתן עם גורמים אחרים המעורבים בעסקה. משרדה של עורכת הדין נורית נמדר -גורפינקל הוא משרד עורכי דין ונוטריון מקרקעין ונדל"ן בעל ניסיון עתיר שנים בעסקאות קנייה ומכירת נדל"ן בכל רחבי ישראל, הנותן את הסיוע הנדרש ומגן על האינטרסים שלכם.

עורך דין מכירת דירה- שומר על האינטרסים שלך בעסקאות מקרקעין

עסקת נדל"ן היא עסקה מורכבת מאוד הן לקונה והן למוכר. מעורבים בה גורמים נוספים מלבד המוכר והקונה כמו המדינה (רשות מקרקעי ישראל) והרשות המקומית. לכן, עורך דין מכירת דירה צריך להיות מעורב לאורך כל תהליך המכירה. עורך הדין אחראי על ניסוח החוזים על מנת לוודא שתנאי המכירה הוגנים ומחייבים מבחינה משפטית. הוא גם מסייע לבדוק שאין שעבודים או בעיות משפטיות אחרות שעלולות להשפיע על המכירה. ניהול משא ומתן עם גורמים אחרים המעורבים בעסקה, כגון הקונה או סוכן הנדל"ן, יבטיח כי האינטרסים של הלקוח שלו מוגנים. ניהול מו"מ בצורה מקצועית יכול גם להקל על תהליך הסגירה באמצעות פיקוח על העברת הכספים ורישום העסקה ברשומות הציבוריות. מעבר לכך הוא מסייע בכל הבירוקרטיה מול הרשויות לגבי היתרים ואישורים ועוד.

נושאי העיסוק

הנושאים בהם עורך דין מכירת דירה עשוי לעסוק יכולים להשתנות בהתאם לעסקה הספציפית ולצרכים של הלקוח. עם זאת, כמה נושאים נפוצים שעורך דין למכירת דירה עשוי להתייחס אליהם כוללים כמובן דיני מקרקעין ובנוסף גם דיני קניין, דיני חוזים, ייעוד ושימוש בקרקע ודיני מס. סוג הדירות  שהוא עשוי לעבוד איתן משתנה והוא עשוי לעבוד עם מגוון סוגים שונים של דירות, לרבות בתים משותפים, דירות פרטיות, דירות להשכרה- בהם הוא  מסייע למשכירים או לשוכרים בסוגיות משפטיות הקשורות להשכרה, שכר דירה ופינוי. כדי להבטיח שהעסקה שלכם תהיה חלקה ומוצלחת אנא צרו קשר עם משרדה של  נורית נמדר -גורפינקל משרד עורכי דין ונוטריון מקרקעין ונדל"ן   בטלפון: 053-6242981  ותוכלו לבצע מכירה בראש שקט.

נשמח לעמוד לשירותכם

עוד בנושא

מכירת דירה​​

עצות שיעזרו לכם בטרם מכירת דירה יד שניה אל תחתמו על זיכרון דברים בעת ניהול המו"מ המקדמי עם הקונה! זיכרון דברים הוא הסכם מחייב לכל

קרא עוד »
עורך דין קניית דירה

רכישת דירה

עצות שיעזרו לכם בטרם רכישת דירה יד שניה רצוי מאוד שתתייעצו עם עו"ד מקרקעין ונדל"ן מקצועי מטעמכם על מנת שיבדוק כי המוכר הוא אכן בעל

קרא עוד »

מוכר או קונה דירה?

צור קשר לעריכת עסקה בטוחה או התקשר לטלפון 0536242981

דילוג לתוכן