053-6242981

לקוחות מספרים

נורית היקרה, תודה לך על הכל, באמת שאין לנו מילים להודות לך! את מקצועית, יסודית מאוד, שירותית ודואגת כמו אמא. מכרתי בעבר כבר כמה דירות והכרתי לא מעט עורכי דין, וללא ספק את מספר 1 !!! המון המון תודה.
דורון וענבל טל
נורית היקרה! לאחר שאמרו לנו שהחוזה גנרי ואין צורך לקחת עו"ד אלא פשוט לחתום על החוזה, קראת לעומק חוזה של 25 עמודים והבהרת לנו למה החוזה ממש לא גנרי. תודה רבה לך על מקצועיות, תשומת לב ושירות מעולה.
שרה שטיינר
נורית יקרה! תודה רבה על ליווי מקצועי, מהיר ומדויק! מתחילת הדרך היית זמינה אלינו (גם בשעות לא סבירות) ודאגת לעדכן ולהסביר לגבי כל שלב בתהליך. בזכותך עברנו את החוויה הזו בקלות וברוגע. המון תודה!
אסף ויעל כהן
הגענו לנורית מהמלצה. היא הייתה מדהימה לאורך כל הדרך, עשתה עבודה יסודית מאוד, עדכנה אותנו בכל שלב וגרמה לעסקה להפוך ליעילה ונוחה עבורנו. בשל העובדה שהיינו כה מרוצים שכרנו את שירותיה גם לעסקת המכירה וגם לעסקת הקנייה. תודה רבה על השירות המסור. ממליץ מאוד.
טל ועדי סגל
נורית עורכת דין סופר מקצועית, דקדקנית, יסודית ורצינית ובנוסף לכל זה שירותית מאוד, זמינה לכל שאלה / התלבטות ומלאת סבלנות. עסקה של קנית או מכירת בית היא מאוד משמעותית ואנחמו ממליצים בחום על נורית כשותפה לצעד שכזה בהיבט המשפטי שתיתן לכם שקט נפשי. תודה נורית על הליווי, העצות, המקצועיות ועל המחויבות הגדולה.
הדס כהן-פרירא
נורית ליוותה אותי בתהליך של מכירת דירה, כשאני לא מבינה כלום לא במכירת דירות ולא בעורכי דין. הגעתי אליה דרך המלצה וחייבת להודות שמהרגע הראשון הרגשתי בטוחה. היכולת שלה לקדם את הדברים בצורה עניינית, משימתית, לדחוף את כל הצדדים ולעקוב אחר הסגירה. פשוט מהמם. תודה נורית על היושרה, העבודה, ההוגנות שבדרך.. אין לי ספק שאני איעזר בך שוב בעתיד.
דנה פרץ
הגענו לנורית בעקבות המלצה ולא ידענו עד כמה זכינו! נורית מקצועית, יסודית ותמיד זמינה. קיבלנו מענה מלא לכל צורך. מרגישים שהיא עובדת מכל הלב וזה שווה את הכל. לא היינו בוחרים אחרת❗ תודה.
ניר אפטבי
נורית, תודה על ליווי מקצועי, סבלני, יסודי ושירותי. בהחלט ממליצה בליווי של רכישת דירה מקבלן ובכלל בנושא נדל"ן. על אף שההליך היה ארוך ומייגע נורית לא ויתרה והתעקשה על כל פרט. תודה ענקית.
מורן רונן לויה
נורית ליוותה אותי ברכישת דירה מקבלן. נורית הייתה מקצועית פדנטית ויסודית,הייתה זמינה ותמיד עם מלא אמפטיה ורגישות. גם במכירת הבית לא מוותרת עליך. תודה לך נורית.
רונית ואורן סעד
נורית יקרה, את אלופה! תודה על ההדרכה, השרות המקצועי הליווי וההכלה במסע הזה שלנו. בכל שאלה קטנה הרגשנו שיש לנו כתובת לפנות אליה וזה כל כל הקל לדעת שיש לנו על מי לסמוך. כמובן שנישאר בקשר כי לבטח נזדקק גם בעתיד לשירותייך ועצותייך.
רעות ורן נוף
לעו"ד נורית נמדר גורפינקל היקרה, ברצוננו להביע בפנייך את מלוא הערכתנו על הימים, השעות והדקות בהם היית עבורנו גלגל הצלה של ממש!!! היית סבלנית, קשובה ואכפתית לעזור ולסייע ככל שניתן גם מעבר לחובתך כעורכת דין ששכרנו את שירותיה. הגינותך, יושרך ומקצועיותך, עומדים כנר לרגלייך ומהווים רשת ביטחון. בהערכה ואהבה רבה
רונית וחגי שפרינג
נורית ליוותה אותה בשנה האחרונה בשתי עסקאות – מכירה וקניה. לכל הסכם היה את המורכבות שלו ואת אילוצי הזמנים שלו. נורית היא אשת מקצוע מהרמות הגבוהות ביותר! זמינה תמיד ! אסרטיבית וקאופרטיבית לכל משימה והכל בשביל להוציא לקוח מרוצה בקצה!
ארבל ועדי וייס אפטבי
הגענו לנורית מהמלצות חמות של חברים וכמובן שלא התאכזבנו!!! מדובר בעורכת דין ששמה את אינטרס הלקוח מעל הכל!!! נורית עבדה מסביב לשעון (לוח הזמנים שלנו היה מאוד צפוף אחרת היינו מאבדים את העסקה) כדי להניע ולסגור את העסקה על הצד הטוב ביותר. היא לא פספסה שום פרט חשוב במהלך הדרך. בנוסף נורית הינה נוטריון, דבר שגם הקל עלינו מאוד . אין לי ספק כי אנו נמשיך להשתמש בשירותיה.
אורית ואורי ויקינסקי
עו"ד נורית נמדר-גורפינקל ייצגה אותנו ברכישת דירתנו הראשונה. עבודתה הייתה מקצועית, רהוטה והרגשנו שאנחנו בידיים בטוחות לכל אורך הדרך. מומלצת בחום רב!!
יובל ועדנה אפלבאום
נורית היקרה! רצינו לומר המון תודה והערכה על הליווי בתקופה כה משמעותית בחיינו! תודה על המקצועיות והסבלנות ועל החיוך והטיפול המסור! לא מובן מאליו! תודה.
טל ודורון סבר

מוכר או קונה דירה?

צור קשר לעריכת עסקה בטוחה או התקשר לטלפון 0536242981

דילוג לתוכן